گروهک های تکفیری برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی تشکیل شده اند

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

گروهک های تکفیری برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی تشکیل شده اند

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا گفت: ایجاد گروهک های تکفیری در منطقه، توطئه نظام سلطه به منظور ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بوده است.

حجت الاسلام ابوالفضل ولایی روز چهارشنبه در همایش فرهنگی فاطمیه بازنشستگان سپاه ناحیه مراغه افزود: ایجاد گروهک هایی مانند داعش و ترویج افراطی گری در بین مذاهب شیعه و سنی در منطقه، توطئه ای خطرناک از سوی آمریکا و نظام سلطه در بین امت اسلامی است.

وی اظهارکرد: اجرای این توطئه ها در منطقه، در راستای تامین اهداف شوم استکبار و نظام سلطه در ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های اسلامی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده و هوشیاری امت اسلامی در این مقطع تاریخی بسیار ضروری است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به راهبردهای اساسی در دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب، ادامه داد: عزتمداری، تکیه بر اصل ولایتمداری و بصیرت و حرکت در راستای ارزش های اسلامی، در دفاع از آرمان های متعالی اسلامی نقشی انکارناپذیر و اساسی دارد.

حجت الاسلام ولایی یادآوری کرد: عزتمداری بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، به عنوان راهبردی اساسی در مذاکرات با کشورهای دیگر همراه با نرمش قهرمانانه باید مدنظر باشد و بدون رعایت این اصل، این امر باطل بوده و پذیرفتنی نیست.

وی گفت: اکنون حکومت اسلامی با رهبری مردی از سلاله اهل بیت (ع) با اقتدار در حال پیشرفت بوده و در تمام زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی به بلوغ کامل رسیده و اقتدار آن موجب واهمه و ترس دشمنان شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: هر حرکتی که بخواهد نظام مقدس اسلامی را تضعیف کرده و در ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی آن ایجاد خللی کند، محکوم به شکست و باطل است.

حجت الاسلام ولایی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای خود، فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی را به حاشیه ببرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:, | 16:42 | نويسنده : شهروند مراغه ای |